Oamenii care au marketing-ul simplificat in ADN

Oamenii care au marketing-ul simplificat in ADN

Un hub de freelanceri, este primul gand care mi-a trecut prin minte la sfarsitul discutiei cu cativa dintre oamenii din MARKS. La trei ani de la infiintare, agentia a dezvoltat un stil de lucru, care ii indeparteaza de povestile clasice despre cum functioneaza lucrurile in industrie. Aici toata lumea e raspunzatoare pentru un cont, toti lucreaza ca si cum clientul e responsabilitatea lor directa si toate deadline-urile ratate si victoriile inregistrate sunt ale lor, individual. Singurul lucru care ii uneste, in afara de pasiunile comune, e acoperisul sub care isi desfasoara activitatea. Silviu Padurariu, Creative Director-ul, intervine in caz de urgenta, propune cateva linii generale si, in rest, se ocupa de cresterea business-ului. Oamenii sunt, in principiu, pe cont propriu, de unde si filosofia agentiei, adica marketing simplificat: deadline-uri respectate, mail-uri la care se raspunde la timp, fara birocratie, fara intarzieri, fara mindset-uri despre cum ar trebui sa fie o agentie. Totul e despre a face lucrurile sa functioneze cat mai bine pentru client.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related