[Noaptea Agentiilor 2014] Lectii de viata la pastel

[Noaptea Agentiilor 2014] Lectii de viata la pastel

Dintre cele 3 trasee discutate cu o zi inainte de noaptea de petreceri si destrabalare din agentiile de publicitate bucurestene, m-am regasit in grupul care si-a pornit drumurile de la pastel. Am pornit, am si ajuns, ne-am pozat cu palarii, masti si ochelaroizi, si-am inceput sa exploram.

Oamenii de la pastel petreceau in rit de carnaval si aveau de toate, pentru toti: muzica live, un karaoke foarte insufletit, ateliere de creatii handmade sau teste care sa-ti spuna cam ce rol ti s-ar potrivi intr-o agentie. Ce ne-a placut noua - mai ales pentru ca am plecat si mai intelepti, si mai "bogati" - se petrecea in camera cu bancuri, unde gaseai un joculet cu prinzatoare (pentru cunoscatori, claw vending machine – pentru necunoscatori, vedeti poza) care iti promitea premii de dimensiuni mare, medie si mica. Aparatul mergea pe baza de fise speciale, iar regula  de buna credinta era sa spui un banc pentru a primi una.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related