Reinventarea pietei de print inseamna reinventarea relatiilor dintre tipografii si clienti

Reinventarea pietei de print inseamna reinventarea relatiilor dintre tipografii si clienti

In fiecare dimineata cand ies de la metrou, ma fofilez de mana intinsa care imparte pliante, ocolind subtil (sau nu) mai multi oameni. Din cand in cand, esuez si ma vad nevoita sa primesc bucatica de hartie care anunta vreo noua oferta la un nou sandvis. Mda, hartie buna, destul de rezistenta, mai ca mi-e mila s-o arunc, dar ups, tocmai am trecut pe langa un cos de gunoi si am scapat flyer-ul acolo. Daca asta nu e doar mentalitatea mea, ci e mentalitate de grup, ce-o sa se intample cu piata de print? Mai vor patronii sa printeze fluturasi avand in vedere ca ei ajung in cos de multe ori necititi? Se mai lipesc afise prin oras cand exista atatea alte modalitati de display? Ca sa aflu raspunsurile la aceste intrebari, l-am rugat pe Robert Stoian (Managing Partner, Printescu) sa faca o mica radiografie a pietei de print din Romania. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related