Secretele din bucataria cascavalului Hochland, dezvaluite in cea mai noua campanie de comunicare a brandului

Hochland relanseaza Cascavalul Hochland printr-o campanie de comunicare semnata Brands&Bears, The Practice, Interactions si Media Investment. Aceasta ii invita pe consumatori in "bucataria cascavalului Hochland", unde vor descoperi cum se prepara produsul si care este parcursul acestuia de la ferma pana pe mesele romanilor, arata un comunicat emis de THE PRACTICE.

In centrul campaniei se afla un spot semnat Brands&Bears, regizat de Matt Vane si realizat de Casa de productie Sagafilm:

Campania se desfasoara la nivel national si este completata cu machete de presa, POSM-uri, activitati de PR, activitati de trade marketing si online.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related