Sanofi lanseaza campania online THINK PINK cu Ibalgin Rapid

Sanofi lanseaza campania online THINK PINK cu Ibalgin Rapid

Pentru a promova analgezicul cu efect rapid Ibalgin Rapid, Sanofi anunta lansarea campaniei online THINK PINK. Conform unui comunicat emis de Free Communication, THINK PINK este o platforma ce va comunica filozofia Ibalgin Rapid, rezumata de sloganul "Clipele tale roz, fara dureri": o viata in care fiecare clipa este traita la maxim, chiar si atunci cand intervin durerile neasteptate. 

Campania a inceput in luna martie si se va desfasura si pe tot parcursul lunii aprilie, iar principala componenta a campaniei este site-ul Ibalgin Rapid dedicat. Acesta ofera, pe langa informatiile legate de beneficiile medicamentului si de modul de administrare, trei sfaturi pentru a avea o viata in roz. Astfel, utilizatorii sunt incurajati sa isi imagineze o vacanta ideala, sa se refugieze in hobby-uri sau sa caute o imagine care sa ii inspire.  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related