Smirnoff face misto de concurenta pretentioasa, intr-o noua campanie semnata 72andSunny

Smirnoff face misto de concurenta pretentioasa, intr-o noua campanie semnata 72andSunny

72andSunny a creat "Exclusively for everybody", o noua campanie pentru Smirnoff, prin care brandul vrea sa arate ca produsul sau e pentru toata lumea si nu e deloc exclusivist, asa cum e cel al concurentei. In centrul campaniei se afla un spot online de 3 minute in care joaca actorii Alison Brie (cunoscuta din Mad Men) si Adam Scott (cunoscut din Parks and Recreation).

Spotul "The Party" ii arata pe cei doi pregatindu-se de o petrecere, dar si in timpul acesteia, ironizand bauturile pretentioase, zonele VIP care se gasesc de obicei in cluburi, dar si cocktailurile foarte complicate:

Cateva secvente din "The Party" au fost transformate in spoturi mai scurte, pentru TV, iar campania mai include si un clip educational, despre condusul sub influenta alcoolului:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related