Storience semneaza brandingul Sandalandala, un nou camping din Vama Veche

Storience semneaza brandingul Sandalandala, un nou camping din Vama Veche

Sandalandala este numele campingului pe care reteaua de magazine de incaltaminte sport Zorile Store il deschide in Vama Veche incepand cu luna mai. Brandul a fost creat cu ajutorul Storience, arata un comunicat din partea agentiei. Agentia a semnat numele, identitatea vizuala, strategia de brand si elementele de branding de locatie (acestea din urma in colaborare cu biroul de arhitectura Arhidot) al campingului.

"Numele si logo-ul Sandalandala exprima dezordinea si libertinismul specifice Vamii Vechi, unde e OK sa fii alandala si tot ce e prea organizat dauneaza grav vacantei. Dar e o dezordine studiata si controlata, asa cum e si atmosfera din camping, unde ai voie sa te distrezi cum vrei, dar o faci in conditii de igiena si siguranta rar intalnite in campingurile romanesti", spune Adriana Liute (Managing Partner, Storience).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related