Calin Rotarus despre noile formate online recomandate de IAB in campaniile de brand advertising

Calin Rotarus despre noile formate online recomandate de IAB in campaniile de brand advertising

La inceputul lunii aprilie, IAB Europe a anuntat lansarea "Brand Builders", un pachet de formate de publicitate online recomandate in campaniile de brand advertising. Initiativa isi propune sa standardizeze formatele mari si sa faca un pic de curatenie in ecranele utilizatorilor. Calin Rotarus (Expert, IAB Romania) ne-a povestit mai multe despre Brand Builders, despre diferentele dintre Romania si alte tari din Europa si despre asteptarile IAB in ceea ce priveste noile formate.

IQads: Care sunt diferentele intre formatele recomandate si cele folosite cel mai des in Romania?
Calin Rotarus: In general, in Romania se folosesc bannere standard IAB, spre deosebire de alte piete (de exemplu Polonia, unde se folosesc mult billboard-uri non-standard de 800x100/200/400). De asemenea, viteza de adoptie a formatelor noi (cum ar fi rising stars) e mare, romanii fiind in general atrasi de nou. Pana acum s-a folosit cel mai mult la noi homepage branding (leaderboard sau billboard plus doua sky-scrapere), dar si alte formate gen half-page sau diverse expandabile.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related