Cum a fost facuta aplicatia Chio SOSuiala - perspectiva companiei de productie

Cum a fost facuta aplicatia Chio SOSuiala - perspectiva companiei de productie

Aplicatia Chio SOSuiala este rezultatul colaborarii dintre iLeo si casa de productie Easyfilm. Ce rol a avut fiecare in dezvoltarea aplicatiei in care Delia este personajul principal si iti ghiceste perechea dintre prietenii de pe Facebook in functie de ce combinatie de sos si chipsuri alegi, e usor de ghicit. iLeo a venit cu ideea, Easyfilm cu implementarea. Cum si de ce a fost promovata combinarea chipsurilor cu sos printr-o aplicatie filmata din unghiul subiectiv al personajului ne-a povestit Mugur Patrascu (Managing Partner, iLeo) in prima parte a articolului. Despre cum au fost puse in aplicare ideile si despre detaliile modului in care a fost filmat materialul ne vorbeste in continuare Mihai Grecea (Managing Partner, Easyfilm). 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related