Cum ar reactiona 5 agentii romanesti daca ar gestiona contul US Airways in social media

O fotografie obscena publicata din greseala pe contul de Twitter al companiei US Airways a facut inconjurul publicatiilor de media si al Twitterului, unde utilizatorii s-au amuzat taxand eroarea, as it happens in situatiile astea. Tweetul ofensator a fost sters o ora mai tarziu (dupa ce a fost retweetuit de peste 600 de ori) si a fost urmat de un mesaj de scuze in care compania anunta ca investigheaza cum a fost posibila intamplarea.

Fotografia despre care vorbim e o metafora la adresa conditiei nesigure a omului in lume, o reactie in acelasi timp violenta si plina de poezie a unei fiinte rapuse de dragostea neimpartasita, un indemn la o viata traita din plin si la imbratisarea necunoscutului. O metafora pe care sefii vostri n-ar trebui s-o vada pe ecranele laptopurilor de serviciu. Varianta cenzurata este aici, dar daca lucrati in social media trebuie sa va dati seama de magnitudinea intamplarii si sa vedeti varianta originala.  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Branduri

Sectiune


Comentarii

Horia Rudan
acum 3 ani
"Sorry if we ruined your day with that ugly picture. Next time well do our best to use a better looking model to pose in our prints. But that's just what happens when you cut costs in order to make the flying experience cheeper. "


Related