Brandurile se cupleaza in glumite random

Brandurile se cupleaza in glumite random

Pe vremuri, glumitele se transmiteau din vorba-n vorba. Acum, ele se transmit din share in share. Ceea ce se intampla as we speak pe Facebook si cu poantele cu branduri gandite de Deiu Stanciu, Ctrl+C (copy adica) la Jazz Communication. Le-a grupat pe toate intr-un album numit Brandom Humour, plin de aforisme ilustrate cu ajutorul logo-urilor diferitor branduri.

Care-i treaba cu Brandom Humour ne-a explicat chiar autorul seriei in cele ce urmeaza.

Cum mi-a venit ideea? Cred ca as putea sa dau vina pe job, pentru ca ma trimite cu mintea in toate partile, dar imi si impune sa ma intorc cu suveniruri. Si cum gandesc in mare parte executional, am avut o idee de vizual, pe care am transformat-o mai apoi intr-un concept. "Brandom Humour" nu e un sac fara fund, dar e destul de adanc (teoretic, practic mai vedem). Oricum, scopul nu este sa dau in branduri, ci sa ma joc cu ele. In general, incerc sa spun minim 2 glume intr-una. Nu imi iese intotdeauna, e un proces pe care-l invat pe parcurs.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related