Frank, MIDOCAR si Bhappy au lansat un clip de YouTube interactiv

Frank, MIDOCAR si Bhappy au lansat un clip de YouTube interactiv

Frank Group, MIDOCAR si echipa Bhappy au lansat un clip interactiv in care utilizatorii pot urmari pe Youtube o sesiune de test-drive cu 5 masini Audi si pot interveni in desfasurarea actiunii. Spotul promoveaza serviciile de test-drive oferite de MIDOCAR si prezinta povestea a doi tineri aflati pe acelasi drum: un baiat la volanul  a cinci modele Audi (A3 Sportback, A3 Limuzina, A6 allroad, Q3 si Q5) si o fata care face autostopul pe marginea unei sosele, ca sa ajunga in Vama Veche, arata un comunicat emis de agentie.

Baiatul din spot nu opreste niciodata ca sa o ia pe fata in masina, iar la final aflam ca asta se intampla pentru ca este in test-drive cu cele cinci masini de la MIDOCAR, iar "Adevaratele tentatii sunt in showroom". Utilizatorii au insa posibilitatea de a schimba deznodamantul povestii si de a se intoarce dupa domnisoara pentru a o conduce cu masina aleasa in Vama Veche.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Frank Group

Frank Group este un grup de agentii independente, care ofera servicii integrate si complete de comunicare. Din Grupul Frank fac parte companiile Frank (ATL, BTL, digital), Oxygen (PR), MSPS Marketing and... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related