Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Bricolaj/Mobila si Home Care in aprilie 2014

Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Bricolaj/Mobila si Home Care in aprilie 2014

Sectorul Bricolaj/Mobila a generat in luna aprilie a acestui an peste 6.000 de aparitii in online, cu 63% mai multe ca in luna martie 2014, si un viewership de 6.3 milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta in presa online cu 26% si pe bloguri si forumuri cu 5%, inregistrand in schimb o crestere semnificativa, de 190%, pe retelele sociale.

Cele mai de succes postari vin din partea Ambient si Hornbach Romania.

627 de like-uri, 82 de share-uri si 12 comentarii

985 de like-uri, 259 de share-uri, 33 de comentarii

Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related