Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Snacks si Dulciuri in aprilie 2014

Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Snacks si Dulciuri in aprilie 2014

Categoria Snacks a generat in luna aprilie a acestui an aproape 900 de aparitii in online, cu 0.5% mai putin ca in luna martie, si un viewership de peste 1 milion. Vizibilitatea sectorului a crescut cu 22% in presa online si cu 51% pe bloguri & forumuri, insa a scazut pe retelele sociale cu aproape 4%.

Cele mai de succes postari vin din partea Kubeti si Fortza Fulgi de Porumb.

1.313 like-uri, 454 share-uri, 1.046 comentarii


880 like-uri, 336 share-uri, 1.272 comentarii

Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related