Healthcomm-ul care implica activ consumatori

Healthcomm-ul care implica activ consumatori
Echipa care a participat la expeditia din cadrul campaniei Fagarasul sperantei

Healthcomm-ul nu se refera numai la comunicarea unor medicamente sau alte servicii pentru entitati medicale carora omului de rand nu ii spun, de multe ori, nimic. Comunicarea pe healthcare vizeaza deseori oameni afectati de boli dificile si mai putin cunoscute. Pentru a veni in sprijinul lor, o perspectiva de exterior asupra bolii e de multe ori insuficienta.

Lucrul cu pacientii e foarte delicat pentru o agentie de comunicare medicala, intervenind componenta emotionala deloc de neglijat.

"Orice proiect, de la cat de mic pana la cat de amplu, poarta si el in sine o mare responsabilitate. Nu ne putem permite sa propunem si sa implementam orice, mai ales daca proiectele in sine cuprind si oameni bolnavi care au particularitatile lor de comunicare si abordare. E foarte dificil sa convingi un pacient sa participe intr-un proiect", a declarat Florina Badea (Account Manager, Healthcare Communications Division din cadrul IMAGE PR).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Festivaluri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related