Havas Worldwide ADDV semneaza campania de comunicare Romanian Design Week 2014

Havas Worldwide ADDV s-a implicat in proiectul Romanian Design Week 2014 prin dezvoltarea campaniei de comunicare, dar si a graficii pentru Expozitia centrala. Campania consta intr-un vizual principal pe care a fost construit si spotul TV, produs de Studioset, si alte trei declinari menite sa promoveze Expozitia centrala si doua evenimente speciale din programul RDW 2014 – Architecture’s Night In  si Fashion’s Night Out, arata un comunicat emis de Daescu Bortun Olteanu.

Cele 60 de evenimente colaterale din circuitul RDW 2014 sunt promovate printr-o harta desenata in conventia hartii de metrou londonez, dar si prin aplicatia de mobil, implementata cu suportul Mind Treat Studios si mready apps.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related