Performance marketing: greseli si solutii pentru magazinele online, de la 5 specialisti in domeniu

Performance marketing: greseli si solutii pentru magazinele online, de la 5 specialisti in domeniu

Timp de trei zile, de pe 26 pana pe 28 mai, GPeC Summit aduce laolalta specialistii in e-commerce si companiile care activeaza in domeniu pentru a discuta despre trendurile din piata, tool-uri si noutati. Printre speakerii invitati in ziua de conferinta, 26 mai, s-au numarat si Alexandru Rada (Founder, Vibetrance), Claudiu Murariu (Co-Founder, PadiCode), Cristian Ignat (Pay Per Click Manager, 2Parale), Marius Lazarescu (General Manager, Today’s), Valentin Radu (CEO, Marketizator) care, intr-o discutie moderata de Dorin Boerescu (CEO 2Parale&2Leva), au vorbit despre oportunitatile performance marketingului pentru cei care au magazine online, dar si despre cele mai frecvente greseli.  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related