Timisoreana capitalizeaza intrarea mititeilor romanesti in patrimoniul gastronomic european

Incepand cu 25 iunie, mititeii romanesti pot fi exportati catre toate tarile din Uniunea Europeana. Brandul de bere Timisoreana s-a asociat cu evenimentul printr-o petrecere organizata de Homemade Stuff in aceeasi seara, la Hanul Berarilor din Bucuresti. Afisul pentru petrecerea Timisoreana saluta ziua cea mare a micului romanesc a fost creat de GMP, iar evenimentul a fost comunicat in presa de THE PRACTICE, au declarat reprezentantii agentiei THE PRACTICE pentru IQads.

La eveniment au participat mai multi jurnalisti si bloggeri, care au aflat de la Marius Tudosiei (Bacania Veche) si Mihai Barsan (Vice President Marketing Ursus Breweries Romania) despre istoria mititeilor romanesti si despre cele mai cunoscute sortimente ale acestui produs (micii La Iordache, de Obor, de Medgidia si de Lehliu Gara).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


GMP Advertising

GMP Advertising este cea mai premiată agenție independentă din România pentru eficiență și creativitate în festivaluri de comunicare. Este singura agenție românească deținătoare a două trofee de... vezi detalii »

Homemade Stuff

Cu experienta de 15 ani pe piata locala, Homemade Stuff continua sa activeze ca o agentie hibrid ce imbina publicitatea neconventionala cu elemente de digital, creatie si de cele mai multe ori inventica si... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related