Adultii au devenit #CopiiLaCap intr-o campanie THE SECRET SERVICE pentru Kinder

Adultii au devenit #CopiiLaCap intr-o campanie THE SECRET SERVICE pentru Kinder

THE SECRET SERVICE a creat campania #CopiiLaCap pentru Kinder, prima campanie a acestui brand dezvoltata integral, strategic si creativ, in Romania, si prilejuita de Ziua Copilului. Proiectul a pornit de la premisa ca perioada copilariei nu se termina niciodata, indiferent de varsta, si a fost construit pe platforma de brand creata in ultimii ani de THE SECRET SERVICE si FERRERO Romania pentru Kinder (suma a tuturor sub brandurilor sale) in care esential e divertismentul care il implica pe consumator in poveste, arata un comunicat emis de agentie.

Spotul TV, filmat in Romania si regizat de Matei Dima, consta intr-un moment de camera ascunsa realizata intr-un parc, unde a fost instalat un panou publicitar cititor de ganduri:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related