Pentru Mondialul din Brazilia, TOMI devine TOMinho si lanseaza 2 produse speciale

Odata cu debutul Campionatului Mondial de Fotbal din Brazilia, TOMI lanseaza 2 produse prin care se adreseaza fanilor fotbalului: TOMInho Ketchup Salsa si TOMInho Mustar. Aceasta sunt promovate printr-o campanie desfasurata in perioada iunie-iulie, care cuprinde un spot TV, la punctele de vanzare si pe pagina de Facebook a brandului, precizeaza un comunicat emis de Rogalski Damaschin PR.

Design-ul ambalajelor a fost realizat in-house, iar spotul TV a fost creat in colaborare cu Gold Line Production. Comunicarea in social media se face, de asemenea, in-house.

TOMInho Ketchup Salsa este creat dupa o reteta speciala, cu ingrediente care amintesc de bucataria sud-americana – oregano, chili, usturoi, coriandru si ceapa. Produsul este singurul ketchup de acest fel ambalat la flacon din Romania, usor de utilizat la intalnirile intre prieteni.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related