Discovery Networks gestioneaza vanzarile de publicitate ale Eurosport in Romania

Discovery Networks gestioneaza vanzarile de publicitate ale Eurosport in Romania

Discovery Networks Europa Centrala si de Est, Orientul Mijlociu si Africa (CEEMEA), o divizie a Discovery Communications, a anuntat ca gestioneaza vanzarile de publicitate pentru canalul Eurosport in Romania. Echipa Discovery Romania asigura vanzarea spoturilor standard, dar si a pachetelor de sponsorizare pentru Barclays Premier League, arata un comunicat emis de Grayling.

"Eurosport este o televiziune premium, care le ofera clientilor de publicitate acces direct la publicul masculin up market, complementar profilului actual de audienta al canalelor Discovery. Combinatia intre un portofoliu divers de canale care atinge toate tipurile de audienta relevante, brand-uri puternice si indragite de publicul din Romania si experienta echipei de vanzari din biroul Discovery de la Bucuresti, face ca adaugarea Eurosport la portofoliul nostru comercial sa fie solutia perfecta pentru clienti si o oportunitate excelenta pentru noi de a extinde vanzarile de publicitate in Romania", a declarat Dorota Zurkowska-Bytner (VP, Advertising Sales Development, Discovery Networks CEEMEA).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related