Razi si platesti

Razi si platesti

Cel mai recent m-am simtit de cacao in timpul unui seminar de la facultate cand proful m-a intrebat care a fost ultima piesa de teatru la care am fost si eu m-am blocat. M-am blocat pentru ca pur si simplu nu-mi aminteam nici una. Proful n-a spus-o, dar sunt sigura ca i s-a parut cam rusinos ca nu mai fusesem la teatru de mai bine de jumatate de an.

Recent, am aflat ca sunt si multi spanioli care s-ar putea afla intr-o situatie asemanatoare cu a mea. Mai exact, in 2013 au fost la teatru cu 30% mai putini spanioli decat media anilor trecuti, consecinta a unei masuri de crestere drastica a taxelor pentru spectacolele teatrale. In conditiile date, compania de teatru independent TeatreNeu a gandit un nou sistem care sa ii atraga pe spectatori: pretul biletului e stabilit in functie de cat de mult te face piesa de teatru sa razi. Campania a fost realizata cu ajutorul agentiei The Cyranos for McCann Worldgroup Europe.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related