Un student la Politehnica si un vlogger, noile personaje ale campaniei Vodafone

Vodafone lanseaza o noua promotie "Vorbesti, DUBLU net primesti", prin care toti utilizatorii Cartelei Vodafone pot acumula trafic de date gratuit pentru toate apelurile efectuate si primite, indiferent de retea. Pentru a promova noua oferta, Vodafone a dat startul unei campanii de comunicare, create de McCann Erickson, ai carei protagonisti sunt personaje reale: Mihai Boldeanu, 22 ani (student la Politehnica) si Ovidiu Cotirta, 24 ani (vlogger), arata un comunicat emis de companie. 

Cele doua noi personaje ale campaniei "Romanii au initiativa" vor dezvolta impreuna o aplicatie mobila – Reputador - ce va fi disponibila in curand. Acestia impartasesc stadiul lucrului la aplicatie pe o pagina de Facebook dedicata.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related