Godmother semneaza noua campanie de CSR pentru Profi

Godmother semneaza noua campanie de CSR pentru Profi

Sub sloganul "Impreuna cu tine, Profi salveaza destine!", Profi a lansat o noua camapnie de CSR, realizata in colaborare cu Godmother. Agentia semneaza conceptul si productia pentru spotul TV, spotul radio, key visualul folosit in partea de teasing, bannerele web si microsite-ul proiectului, informeaza un comunicat emis de Godmother.  

Componentele campaniei de promovare a initiativei de CSR Profi spun povestea clientului si a Eroului Profi, care ii invita pe cumparatori sa se transforme in magicieni alegand, prin scanarea bonului de cumparaturi, cele trei ONG-uri pe care lantul de magazine le va sponsoriza. Campania a debutat la 1 iulie si se va incheia pe 30 noiembrie 2014, vizand sustinerea mai multor ONG-uri care lupta pentru imbunatatirea educatiei si sanatatii copiilor din Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related