Elena Gheorghe: Pentru un artist pop e foarte important sa isi ''joace'' imaginea publica

Elena Gheorghe: Pentru un artist pop e foarte important sa isi ''joace'' imaginea publica

Elena Gheorghe va fi invitata noastra la Cupa Agentiilor la Karaoke by Cat Music, unde, alaturi de alti artisti, va canta in duet cu publicitarii. Pana la defilarea de ritmuri si octave din septembrie, faceti cunostinta aici cu Elena, care ne-a povestit despre cum are grija de imaginea ei publica, despre schimbarile de look, despre reclame si colaborari cu branduri. 

IQads: Ce ai invatat in anii de cariera despre cum sa ai grija de imaginea ta publica?
Elena Gheorghe: Cea mai importanta revelatie pe care am avut-o si pe care o cred elementara este ''regula firescului''. Oricat de excesiv, de puternic, de…socant e personajul pe care aleg sa il povestesc intr-o anumita perioada, pe scena sau in clipuri (si pentru un artist pop e foarte important sa isi ''joace'' imaginea publica, sa creeze mereu noi povesti pentru publicul sau), intotdeauna trebuie sa ma recunosc in el. Nu cred ca publicul, fanii se ataseaza de imagini ale artistului care nu sunt in concordanta cu esenta celui care ii inspira. Cautam adevaruri, istorii reale si sincere in cei pe care ii admiram si e normal sa fie asa. Asa ca intotdeauna am grija ca orice idee creativa care vine de la echipa mea de imagine sa ma reprezinte, sa ma simt bine in ea, sa fiu fireasca. 

IQads: Ce lucruri alegi sa impartasesti cu fanii tai de pe Facebook? Unde tragi linia intre ''pentru toata lumea'' si privat?
Elena Gheorghe: Trag linia undeva la granita cu ''prea banal'',  ''prea putina inspiratie'', ''prea intim''. Asta incerc sa evit atunci cand impartasesc imagini, emotii, povesti din viata mea pe Facebook sau Instagram. Nu ma feresc de rutina, pentru ca sunt sigura ca oamenii vor sa ma cunoasca asa cum sunt, in momentele mele cu mai putin spectacol, din viata privata; pana la urma si eu imi doresc sa vad aceleasi lucruri pe wall-urile celor pe care ii urmaresc.

IQads: Odata cu lansarea single-ului Ecou am remarcat ca ai adoptat un look mai delicat, dominat de nuante pastel si de imprimeuri florale. Ce a determinat schimbarea? 
Elena Gheorghe: Ecou e o piesa despre optimismul din finalul de relatie, despre speranta, are o emotie  foarte delicata si aceasta imagine a venit firesc, pentru ca se potrivea minunat starii Ecou. A urmat Pana dimineata, unde ritmul, povestea clipului, exuberanta refrenului cereau o abordare de imagine mai puternica si in acea perioada am mers pe culori mai aprinse, pe nuante de bomboane, dulci si puternice, cu combinatii mai putin diafane. Pentru O simpla melodie, traditionala mea piesa de iarna, am decis sa merg pe o imagine mai glamour, stralucitoare si foarte feminina, dominata mult de nuante de alb si argintiu. Cu De neinlocuit, unde povestea este mai dramatica, foarte directa si puternica, am pus accent pe contrastul intre rosul din parul meu si nuantele clare, foarte deschise si pe miscari si materiale fluide. Acum sunt intr-o poveste foarte siciliana, in culori vibrante, fructate, cu multe nuante de verde, albastru, galben, rosu, auriu, pentru ca Mamma Mia este o piesa foarte temperamentala si mai mult, asta e si starea in care ma simt acum cel mai bine, cea mai fireasca. Iata, deci, in mai putin de un an, ce slalom printre culori, emotii si imagini personale am facut! (recapituland cu voi, mi-am dat seama ca a fost ceva drum).

 

IQads: Ce inseamna pentru tine platformele online de muzica (SoundCloud, iTunes, Reverbnation etc)?
Elena Gheorghe: Pe SoundCloud intru atunci cand echipa mea de coolhunting imi face raporturile de “Next Big Thing” care au la baza comunitatea de pe aceasta platforma, unde sunt atat de multi artisti la inceput de drum care experimenteaza sound-uri, povesti audio de multe ori exceptionale. Stiu ca “Your Captain Tonight”, “Midnight Sun” si acum “Mamma Mia” sunt cam cele mai sharuite track-uri din repertoriul meu. E unul din locurile cele mai eficiente de promovare a noutatilor muzicale si pentru piesele mele in engleza gandim strategii de prezenta eficienta aici, unde exista un public cunoscator de muzica, foarte puternic si important.

iTunes este, in primul rand, platforma mea favorita de entertainment, de unde imi iau muzica, filme, aplicatii, carti, dar si locul unde fanii mei din toata lumea pot gasi unele dintre piesele mele si e parte importanta a strategiei de marketing ''Elena'', pe care o implementeaza echipa mea pentru toamna 2014.

IQads: Product placement: unde e limita dintre un brand inserat discret in videoclip si “ce-i asta, videoclip sau reclama''?
Elena Gheorghe: Avem nevoie de sustinerea marcilor pentru ca proiectele noastre sa fie din ce in ce mai bune si mai curajoase si atata timp cat plasarea produsului intervine firesc in povestea clipului, sustine logica acesteia (si pentru asta exista mereu solutii creative frumoase si naturale) nu exista riscul ca un clip sa devina reclama si poate sa expuna produsul convingator pentru publicul sau tinta. Asa functioneaza o industrie puternica (si la noi, si in tarile cu traditie) si avem multi profesionisti creativi care pot gasi mereu solutii extraordinare pentru ca marcile sa apara in videoclipuri muzicale fara niciun fel de “ambiguitati”.

IQads: Cu ce branduri ai colaborat pana acum si ce contracte ai in prezent?
Elena Gheorghe: Am colaborat cu Sony, Gusto, Lexus, Moroccan Oil, RPF Development, Plafar, Stephan Pelger si Marie Ollie.

IQads: In ce conditii nu ai colabora cu un brand?
Elena Gheorghe: Respect toate marcile care construiesc pozitiv, care dau inapoi societatii, care sunt concentrate pe evolutie si pe inovatie, care cred in umanitate si frumos.

IQads: Ce reclama iti place si la care schimbi canalul?
Elena Gheorghe: Reclama favorita a lui Nicholas, la care rade cu gura pana la urechi e cea la Skittles. Ah, si e innebunit si atunci cand apar la TV “bulinele neserioase de ciocolata”.

IQads:  Pe care dintre piesele tale abia astepti sa o auzi in interpretarea publicitarilor de la Cupa Agentiilor la Karaoke?
Elena Gheorghe: Cunosc cateva personaje minunate din lumea publicitarilor si cred ca li se potriveste perfect “De neinlocuit”: forta, voce, dramatism, poveste. :) 

 

IQads: Cum le-ai recomanda publicitarilor care participa la Cupa Agentiilor la Karaoke sa-si exerseze vocea pana in toamna?;
Elena Gheorghe: Cantati mult: sub dus, la shopping, spre birou, in sedinte, pe strada, oriunde aveti chef! Voi sunteti divele si vocea voastra e cea care conteaza!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related