[DERO e al tau - Finalisti] Domitian Tincaba: Am vrut doar sa stiu cat de apreciata este ideea mea

[DERO e al tau - Finalisti] Domitian Tincaba: Am vrut doar sa stiu cat de apreciata este ideea mea

DERO, brand traditional romanesc cu o istorie de peste 40 de ani, si-a dorit sa ofere consumatorilor romani ocazia de a alege noua haina a prospetimii DERO. Nu demult le-am cerut pasionatilor de design inspirati de plaiurile mioritice si traditiile romanesti sa creeze noul ambalaj al unuia dintre sortimentele DERO, care va ajunge pe rafturile din tara. Am primit 180 de inscrieri, dintre care au fost alese 10, dupa preferintele publicului de pe platforma The Creator si in urma unei jurizari profesioniste.

Domitian Tincaba a imbinat in designul lui mai multe patternuri de pe portul traditional romanesc, pastrand culorile dominante rosu, galben si albastru. El este militar, iar in timpul liber isi urmareste pasiunile pentru apicultura si design grafic. Ne spune in continuare cum a gandit lucrarea inscrisa in competitia "DERO e al tau".

Va indemnam din nou la vot: nominalizati designul preferat in aplicatia Tu alegi noul ambalaj DERO pana duminica, 3 august, la ora 23:00. DERO premiaza implicarea voastra cu sansa de a castiga o excursie pentru 2 persoane in inima Romaniei sau cu unul dintre cele 17 pachete de DERO Ozon+ automat, la 8 kg. In urma voturilor, precum si unei a doua jurizari, se va decide cum va arata ambalajul editiei limitate DERO. Miza e mare: ambalajul ales va fi lansat in magazine in perioada toamna-iarna 2014 si va fi premiat cu 4.000 RON.

IQads: Spune-ne un pic despre tine. Ce diplome ai, la ce iti folosesc, cu ce te ocupi in viata de zi cu zi?
Domitian: Am absolvit Facultatea de Matematica-Informatica. Sunt militar, dupa job, apicultor, iar in weekend cochetez cu graphic design-ul, facand de la logo-uri pana la adevarate opere de arta.

IQads: Cand te-ai apucat de graphic design?
Domitian: Este un hobby si in acelasi timp un business de aproape 3 ani.

IQads: Cum ai aflat de competitia DERO si cum ai decis sa te inscrii?
Domitian: Am aflat de la o prietena, insa motivul pentru care am ales sa ma inscriu este creativitatea. Imi place sa fiu creativ si sa particip in proiecte noi de graphic design.

IQads: Ce ti-ai propus initial cand te-ai inscris in competitie?
Domitian: Am vrut doar sa stiu cat de apreciata este ideea mea.

IQads: Cum ai abordat brieful, de unde ti-a venit inspiratia?
Domitian: Sursa de inspiratie pentru aceasta lucrare a venit de pe portul traditional romanesc, astazi un motiv popular valoros care reprezinta puritatea si prospetimea tarii noastre.

IQads: Spune-ne un pic cum a evoluat realizarea lucrarii finaliste.
Domitian: Ideea de baza a fost transpunerea unor adevarate opere de arta pe o panza alba de in. Astfel am folosit broderiile populare prin ornamente geometrice variate, prezente azi pe toate meleagurile tarii noastre si elemente florale realizate in culori, utilizand cu frecventa rosu, galben, albastru. Aceasta a fost cheia lucrarii mele.

IQads: Ce parere ai despre initiativele brandurilor de a revitaliza cultura si traditiile romanesti, cum este cea a DERO?
Domitian: Este o idee excelenta aceasta initiativa de promovare a creatiilor artistice din cultura si traditiile romanesti, si cred ca mai multe branduri ar trebui sa o urmeze.

IQads: Ce-ar insemna pentru tine sa castigi competitia?
Domitian: M-as bucura foarte mult ca lucrarea mea a fost apreciata si potrivita pentru imaginea produsului.

IQads: Spune-ne despre alte proiecte ale tale despre care ar trebui sa stim.
Domitian: Este a doua oara cand particip la o competitie de design si iarasi sunt finalist! Aici este portofoliul meu, cu cateva lucrari publicate.

Alegeti ambalajul DERO preferat pana duminica, 3 august, la ora 23:00, in aplicatia Tu alegi noul ambalaj DERO.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related