Stefan Iarca (CarnationGroup/POSSIBLE): Romania mai are un an, doi pana sa fie cu adevarat pregatita pentru proiectele de gamification

Stefan Iarca (CarnationGroup/POSSIBLE): Romania mai are un an, doi pana sa fie cu adevarat pregatita pentru proiectele de gamification

Cand Stefan Iarca (Country Manager, CarnationGroup part of POSSIBLE) a inceput sa-mi povesteasca despre proiectele agentiei, mi-am zis in gand: "oamenii astia tac si fac". CarnationGroup part of POSSIBLE, divizie a retelei WPP, este o agentie interactiva cu patru birouri in Europa Centrala si de Est: in Romania, in Ungaria, in Serbia si in Austria. In total, POSSIBLE are 33 de birouri in intreaga lume, cu care CarnationGroup Bucuresti are oportunitatea sa imparta resource pool-ul. Printre proiectele despre care spuneam la inceput ca m-au impresionat: Totoya Creatures, o combinatie intre o jucarie de plus si o aplicatie care ii ajuta pe parinti sa isi supravegheze si linisteasca copiii, o aplicatie mobila pentru Tesco Ungaria in care iti poti construi propriul supermarket sau dezvoltarea site-ului de cumparaturi online al Carrefour Romania. Vedeti in clipul urmator un rezumat al work-ului Carnation si apoi cititi in continuare ce mi-a povestit Stefan despre gamification, piata de digital din Romania, despre cum functioneaza agentia si cel mai solicitant proiect lucrat in ultimul timp.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related