KFC lanseaza in Romania prima campanie integrata pentru Crispy Strips „Oameni pe bune. Povesti pe bune. Pui pe bune.”

KFC Romania promoveaza produsele Crispy Strips in cadrul noii campanii „Oameni pe bune. Povesti pe bune. Pui pe bune.”, prin care isi propune sa sustina „eroii urbani” si povestile lor. Campania se desfasoara in perioada 08 august – 02 octombrie si este prima campanie integrata realizata de KFC pentru promovarea Crispy Strips in Romania.

Strategia si conceptul creativ al campaniei „Oameni pe bune. Povesti pe bune. Pui pe bune.” au fost dezvoltate de McCann Bucuresti, partea de digital, de catre MRM Worldwide Romania, iar partea de PR, de Golin Bucuresti.

„Eroii urbani sunt acei oameni care transforma tensiunile si provocarile vietii cotidiene in povesti adevarate si in amintiri pe care le impartasesc cu prietenii.  Anul acesta am ales sa aducem in prim-planul campaniei produsele Crispy Strips, care sunt „vedetele” meniului KFC in Romania, fiind cele mai bine vandute si apreciate de consumatorii romani”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC Romania.

„Conceptul de creatie „Oameni pe bune. Povesti pe bune. Pui pe bune.” porneste de la observatia ca viata moderna nu e doar lapte si miere, ci o amestecatura de momente bune si momente mai putin bune. In aceasta lume buna-rea, castigatorii nu sunt cei care stiu sa se bucure de momentele bune (oricine stie sa faca asta), ci cei care transforma inevitabilele obstacole sau dificultati care apar in povesti. ‹‹Ploaie la concert? Ocazie perfecta sa dansez descult.››, ‹‹Incarcator uitat acasa? Foarte bine, o sa ma bucur de vacanta in loc sa o pun pe Facebook.››, ‹‹Am uitat ca vin ai mei in vizita diseara si trebuie sa gatesc. Perfect. De cand am tot zis ca ii duc sa guste si ei crispy.›› Acestor eroi urbani moderni noi le spunem „oameni pe bune”. Si pentru ei gatim puiul pe bune pe care doar KFC stie sa il faca”, a declarat Sebastian Olar, Group Creative Director, McCann.

„Noua platforma KFC vorbeste despre povestile din jurul unei mese „so good″. Prin actiunile de PR dorim sa aducem aceste povesti cat mai aproape de consumatori si sa descoperim impreuna eroii urbani, folosind canale de PR traditional, social media si evenimente.″, a declarat Irina Roncea, Director, Golin Bucuresti.

Produsele Crispy Strips sunt realizate din piept de pui 100%, marinat si picant, crocant la exterior si fraged la interior, preparat dupa reteta speciala KFC Hot & Spicy. In perioada campaniei, Crispy Strips sunt disponibile in doua pachete promotionale: Crispy Strips Menu Box, la pretul de 22,5 lei si Crispy Strips Box, la pretul de 10,9 lei.

Noua campanie KFC include spot TV, difuzat pe principalele statii, OOH, materiale in-store, PR, precum si comunicare online, constand in materiale digitale clasice (bannere si billboard-uri animate, Facebook si Google Ads, videoclipuri interactive), dar si formate noi, de tipul Facebook Premium Ad sau Mobile engaging Facebook post, cat si aplicatia mobila „Vreau KFC”, disponibila pe iOS si Android.

Spotul TV a fost regizat de Anton Groves si produs de Studioset Production.
Filmarile, desfasurate pe parcursul a doua zile, s-au realizat in locatii diferite din Bucuresti.

Din partea KFC, echipa implicata in realizarea campaniei este formata din: Monica Eftimie - Chief Marketing Officer,  Monica Douglas – Marketing Director KFC, Mariana Dumitrescu – Brand Manager KFC, Gabriel Nenciu –  Senior Manager KFC, Claudia Dumitrescu – Public Relations Manager.

Echipa McCann Bucuresti este formata din: Catalin Dobre – Executive Creative Director, Sebastian Olar – Group Creative Director, Arpad Rezi – Senior Art Director, Valentin Lica – Copywriter, Robert Soparlache – Art Director, Diana Ceausu – Head of Strategy, Gabriela Alexandrescu – Group Account Director, Simona Geaca – Senior Account Manager, Oana Grigore – Account Executive, Oana Ioan – AV Producer, Cristian Gusa – Desktop Publisher, Alina Vasile – Media Planner.

Echipa MRM Worldwide Romania este formata din: Gina Zgubea – Senior Account Manager, Tina Cretu – Account Manager, Maria Nazdravan – Copywriter, Bogdan Teodorescu – Senior Art Director.

Echipa Golin este formata din:  Irina Roncea – Director, Alina Stefan – Manager, Raluca Stoica – Media Associate, Raluca Duta – Community Manager, Andrei Basoc – Digital Specialist, Simina Zidaru – Creative Associate.



Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, in acelasi an, locul 1 in cele mai importante competitii ale industriei: PR Agency of the Year in cadrul galei Romanian PR Award 2014, #1 PR Agency in... vezi detalii »

Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Related