IKEA si jurnalistii legati la ochi

IKEA si jurnalistii legati la ochi

Saptamana trecuta IKEA a inceput distributia catalogului pentru 2015. Astfel, 905.000 de exemplare ale noului catalog vor fi distribuite in locuintele din Bucuresti, Pitesti, Ploiesti si imprejurimi, intre 18 august si 7 septembrie. Pe scurt, catalogul inseamna 328 de pagini si nenumarate solutii grupate in functie de trei tendinte principale: personalizarea spatiului, solutii inteligente pentru folosirea spatiului, redefinirea casei. Si arata asa: 

Cu o saptamana inainte de asta, mai multi jurnalisti si bloggeri au fost invitati sa descopere primii noutatile. Printre invitati m-am numarat si eu. Mi-ar placea sa va povestesc cum a fost, dar am fost legata la ochi si doar am auzit ce s-a intamplat, asa ca o s-o las pe Ioana Plopeanu (Senior PR Manager, THE PRACTICE) sa explice. Eu pot sa va zic doar ca am stat comod pe paturi, printre perne si ursuleti de plus, si, cu ochii inchisi, am ascultat cateva scene din viata de zi cu zi a unei familii. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related