[Etica in publicitate] Ruxandra Petrescu: "Sa nu-ti faci idol din chip cioplit. Fie el un premiu la un mare festival sau un buget care ti-ar multumi patronul"

[Etica in publicitate] Ruxandra Petrescu: "Sa nu-ti faci idol din chip cioplit. Fie el un premiu la un mare festival sau un buget care ti-ar multumi patronul"

Ruxandra Petrescu, director de creatie Atelier Sapte, nu crede ca banii aduc fericirea. Nici macar in publicitate. Iar cand vine vorba de pacate, recunoaste: "am acceptat compromisul".

Codul etic personal
Da. Banii nu aduc fericirea. Oricat de profitabil ar fi un client, daca ma obliga sa fac ceva ce cred cu tarie ca ii va dauna pe termen lung, mai bine las locul altuia, mai disperat decat mine. Stiu, am vorbit la singular, iar intr-o agentie nu are ce cauta singularul insa eu ma comport ca si cum agentia in care lucrez ar fi a mea. Patronul sau GM-ul (dupa caz) hotaraste daca merge pe mana mea sau nu. Si daca opiniile noastre sunt diferite in mod constant, stiti ce inseamna...

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WaveCrest

Ne place să credem că rolul principal al advertising-ului este de a crea relații puternice între branduri și oameni. De peste 20 de ani, la WaveCrest România (cunoscută anterior sub numele Grup Șapte și... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related