New Age Media si Telekom semneaza proiectul de re-branding T IMAX®

New Age Media si Telekom semneaza proiectul de re-branding T IMAX®

New Age Media Romania si Telekom Romania au realizat proiectul de re-branding al singurei sali IMAX® din Romania.

Astfel, Telekom Romania continua parteneriatul inceput in 2013, odata cu lansarea proiectului Romtelecom IMAX®, fiind partenerul oficial al singurei sali IMAX® din Romania si asociindu-se cu cea mai moderna tehnologie cinematografica. Sala va fi redenumita T IMAX® si va fi semnalizata corespunzator in interiorul si in exteriorul centrului comercial Afi Palace Cotroceni.  

Pe langa entertainment-ul la cele mai inalte standarde, operatorul telecom se asociaza si cu programul Departamentului Educational din cadrul Cinema City Romania, dedicat promovarii vizionarilor de filme si documentare in format IMAX® in cadrul gradinitelor, scolilor si liceelor. Filmele incluse in programul educational au teme educative, cu aplicabilitate in dezvoltarea curriculei scolare.  

Sala T IMAX® va aduce spectatorilor romani, ca si pana acum, cele mai populare blockbustere, pentru sfarsitul anului 2014 fiind programate premierele unor filme precum “Equalizer”, “The Hunger Games: Mockingjay Part I” sau ultima parte a trilogiei “The Hobbit”, “The Battle of the Five Armies”. 

“IMAX® reprezinta cea mai avansata tehnologie cinematografica. Continuarea proiectului de branding al salii IMAX®, acum in asociere cu brand-ul unuia dintre cei mai puternici operatori telecom din lume, este una naturala, ambele branduri adresandu-se unui public activ, educat, care tine pasul cu ultimele noutati in materie de tehnologie.”, a declarat Raluca Demetriade, Director de Vanzari al New Age Media Romania, regia de media a retelei Cinema City.    

“Continuarea parteneriatului cu sala IMAX® este inca o dovada a interesului nostru pentru continut de cea mai buna calitate, livrat la cele mai inalte standarde si in pas cu cele mai recente tehnologii din domeniu”, a declarat Dana Bursuc, Communication Manager Residential Segment pentru brand-ul Telekom Romania.

Echipa care a participat la realizarea proiectului:  

Din partea New Age Media Romania, regia de media a retelei Cinema City: Diana Popescu si Raluca Demetriade

Din partea Telekom: Dana Bursuc - Communication Manager Residential Segment, Dana Moldovan - Brand Manager, Ioana Corcodel - Media Supervisor

Din partea Media Investment: Mirela Nicula - Group Director si Maria Cojocariu - Media Manager.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related