[Etica in publicitate] Marius Rosu: Sa nu-ti faci leu cioplit, nici alta asemanare, nici sa te inchini lor

Pentru Marius Rosu, Creative Partner GAV, cele zece porunci ale publicitatii nu sunt diferite de cele din lumea reala. Cea mai importanta ar suna asa: sa nu te inchini leului

Codul etic personal
Publicitatea e un domeniu in care trebuie sa inveti sa fii pragmatic, un domeniu in care pe primul loc este brandul cu valorile lui. Calitatea rezultatului e singurul turn de control la care ma raportez, dar trebuie sa existe si un minimum de etica. In concluzie, n-as putea niciodata sugera ca e ok sa-i dai copilului sa bea coca si sa manance mac, chiar daca asta m-ar face mai cunoscut in Franta.

"Pacatele" publicitatii din Romania
Folosirea repetata a familiei de blonzi cu ochi albastri, care sta in jurul bradului albastru, din camera cea mare a casei de vacanta, cu semineul in care arde lemnul laminat. Sau faptul ca se inlocuiesc pompierii cu arhitectii. Sau scenele aplaudate de pinguini. Sau lipsa vreunui pacat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


GAV

GAV is a leading Romanian independent communications company. After more than a decade of setting industry standards, including the first successful local cultural marketing business model, we introduced GAV... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related