Weapons of Public Attraction si The Public Advisors comunica pentru Barrier, producatorul de tamplarie PVC

Weapons of Public Attraction si The Public Advisors sunt agentiile care s-au ocupat de managementul si implementarea activitatilor de comunicare al Barrier in prima sa campanie de comunicare integrata.

Strategia de comunicare dezvoltata e axata pe valorile Barrier: tehnologia germana, gradul ridicat de protectie (impotriva zgomotului, a intemperiilor, antifurt) si ideea de camin linistit.

Campania se desfasoara in perioada septembrie – noiembrie 2014.

 

Mixul de comunicare include o campanie radio-TV pe cele mai importante statii nationale, machete in reviste home&deco, o campanie online pe site-uri de profil, business si generaliste, precum si activitati de PR online, offline si social media. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


WoPA

WoPA este o agentie care si-a castigat treptat independenta, adunand 4 ani de lupte pe campul de marketing. Comunicam integrat, respectam businessul clientilor nostri, plecam la lupta cu un plan strategic si nu ne... vezi detalii »

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Related