Weapons of Public Attraction si The Public Advisors comunica pentru Barrier, producatorul de tamplarie PVC

Weapons of Public Attraction si The Public Advisors sunt agentiile care s-au ocupat de managementul si implementarea activitatilor de comunicare al Barrier in prima sa campanie de comunicare integrata.

Strategia de comunicare dezvoltata e axata pe valorile Barrier: tehnologia germana, gradul ridicat de protectie (impotriva zgomotului, a intemperiilor, antifurt) si ideea de camin linistit.

Campania se desfasoara in perioada septembrie – noiembrie 2014.

 

Mixul de comunicare include o campanie radio-TV pe cele mai importante statii nationale, machete in reviste home&deco, o campanie online pe site-uri de profil, business si generaliste, precum si activitati de PR online, offline si social media. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


WoPA

Nu, nu suntem buricele pamantului, nici pistilurile din florile de colt, nici bulele din sticla de Armand de Brignac Brut Gold, nici fisticurile prajite din cojile de fistic din pungile scumpe, nici nu suntem veri... vezi detalii »

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Related