Locul in care barbatii se simt cu adevarat masculi sau cum sa comunici cu barbatul de pe tron

Locul in care barbatii se simt cu adevarat masculi sau cum sa comunici cu barbatul de pe tron

Ca femei, trebuie sa recunoastem ca suntem innebunite dupa barbatii ingrijiti. Inalti, scunzi, cu muschi sau cu burtica de bere - daca miros bine si au un zambet impecabil, ne topim imediat. Ce nu am stiut niciodata, insa, e ce se intampla cu adevarat in acea camera obscura, spatiul mitic in care are loc transformarea, anume toaleta. Cum poate un barbat sa treaca asa usor de la imi-este-lene-sa-imi-schimb-tricoul-de-dupa-meciul-de-fotbal pana la sunt-barbatul-visurilor-tale? Si, cel mai important, cum isi aleg ei produsele de igiena personala si cat de corect le folosesc?

Pentru ca la Marketing for Men 2014, eveniment organizat de SMARK KnowHow pe 30 octombrie, puteti afla mai multe inside-uri despre ceea ce se intampla atat in viata cat si in mintea barbatului targetat, propun sa ne uitam peste trei campanii cu rol de educare a acestuia din punct de vedere al igienei.

Sa incepem cu cei de la Zewa ce au ales o abordare jucausa si simpatica pentru “Barbati si mai buni”, relatand cinci obiceiuri proaste tipice barbatilor in baie. Clipurile aduc in discutie tubul gol de hartie igienica lasat amintire, problema parului din chiuveta, a stropitului cu apa pe jos, a capacului de toaleta mereu ridicat si a hainelor murdare de pe jos, seria de filmulete educative prezentand in final barbatul “mai rar intalnit” ce renunta la toate aceste obiceiuri enervante pentru femei.

Neutrogena sfatuieste barbatii in legatura cu fenomenul Junkface, rezultat al folosirii aceluiasi sapun mai intai in zonele intime masculine si apoi direct pe fata. Solutia pentru acest fenoment o reprezinta produsul Neutrogena Men’s Face Wash, special creat pentru inlaturarea periculoasei epidemii.

Harpic si Euro Rscg Australia incurajeaza barbatii sa aprecieze curatenia din toaleta printr-o serie de imi-pare-rau-uri pe TV, radio, print, OOH si online. Acestia isi pot cere scuze celor dragi prin obisnuitele canale de comunicare pentru micile surprize lasate in mod repetat dar inconstient in toaleta, imblanzind astfel razboiul femeilor in ceea ce priveste curatenia.

Despre cum se comporta barbatii si cat de responsabili sunt acestia atat in viata lor personala cat si in gospodarie o sa vorbim mai multe la conferinta Marketing for Men 2014 din 30 octombrie ce face parte din seria de evenimente SMARK KnowHow, alaturi de Marketing for Women 2014 (29 octombrie) si Romanian Youth Focus 2014 (31 octombrie).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related