[Tinerii din agentii - CarnationGroup] Daniel Mihai: un portret muzicalo-profesional

[Tinerii din agentii - CarnationGroup] Daniel Mihai: un portret muzicalo-profesional

Cat de bine am reusit sa-l iscodesc pe Daniel Mihai (Senior Designer, CarnationGroup part of POSSIBLE) cand vine vorba de viata personala, intrebati? Nu excelent, nu stiu intre ce relatii romantice tumultoase se imparte. Dar i-am facut un timeline muzical bazandu-ma doar pe marturii fotografice.

Astfel ca: in 2011 achizitiona un CD de colectie - Greatest Hits, Red Hot Chili Peppers. In septembrie 2012 a pornit la drum lung cu Ramones. In acelasi an a fost la un concert Dimmu Borgir, o trupa norvegiana de death metal de care eu aud pentru prima data (nicio surpriza aici). A iesit sa se plimbe cu masina si in martie 2013. I-a luat atunci cu el pe respectabilii domni de la Daft Punk. Apoi, intr-un weekend din aprilie a dat-o numai pe Beatles si Jay-Z. Iar anul asta, prin plointea din iunie, asculta cu furie Iron Maiden.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related