Cand lucrurile ieftine au spus: Pana aici!

Cand lucrurile ieftine au spus: Pana aici!

Acum mult, mult timp in urma, cand Eva a plecat din Rai si apoi s-a inventat publicitatea (sau viceversa), ideea era simpla si o putea intelege toata lumea: faci reclama la chestii ca oamenii sa le tina minte si apoi sa le cumpere.

Dar, la un moment dat, ceva s-a intamplat. Unii s-au rasculat impotriva sistemului si au spus asa: noi vom face reclama sa le spunem oamenilor sa nu cumpere la ce fac altii reclama, ci sa vina sa cumpere la ce facem noi reclama, pentru ca este mai ieftin. Si de atunci, lucrurile nu au mai fost la fel.

Totusi, in loc sa cititi aceasta poveste, uitati-va mai bine la reclama Aldi, realizata de BMF, Australia, ca ei explica mai bine. Atentie, e o intreaga serie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related