[Hoaxul si publicitatea] Iulian Barbulescu: E criza, esti disperat si zici "hai sa vindem si noi dracului ceva ca murim"

[Hoaxul si publicitatea] Iulian Barbulescu: E criza, esti disperat si zici "hai sa vindem si noi dracului ceva ca murim"

Suntem in epoca lui "nimic nu e ce pare a fi", iar titlurile internetului ne amintesc asta in fiecare zi. Hoaxurile sunt la ele acasa. Prospera, se inmultesc, evolueaza. IQads a vorbit cu publicitarii autohtoni despre cum folosesc aceste pacaleli publicitatii.

Desi a folosit o astfel de metoda, Iulian Barbulescu (Copywriter, CAP), nu este fanul hoaxurilor. El spune ca increderea consumatorului este mai importanta si nu poate fi recastigata usor.

Am folosit, dar nu sunt neaparat mandru de ce a iesit. Cred ca genul asta de abordare pare o idee buna in agentie, dar cand ia contact cu oamenii incepe sa scartaie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Campanii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related