[Hoaxul si publicitatea] Anton Gherca: Hoaxul ocoleste anti-corpii impotriva advertisingului

[Hoaxul si publicitatea] Anton Gherca: Hoaxul ocoleste anti-corpii impotriva advertisingului

Sunt doua cazuri in care merita sa inseli, in publicitate, crede Anton Gherca (Senior Strategic, ATELIER SAPTE). Daca esti necunoscut si vrei faima brusca si daca esti cuminte si vrei o schimbare. Amandoua au legatura cu entertainmentul de calitate. Daca, la final, consumatorul este distrat, hoaxul are drept de trecere.

Modelul nostru de a face advertising se bazeaza mai mult pe interactiunea directa cu audienta, atat in spatiul fizic cat si in cel digital si mai putin pe utilizarea canalelor mass-media. N-am folosit pana acum hoaxuri la Atelier Sapte, dar hai sa nu spunem niciodata niciodata. Pentru unele campanii se poate sa fie un element major necesar in mixul de comunicare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WaveCrest

Ne place să credem că rolul principal al advertising-ului este de a crea relații puternice între branduri și oameni. De peste 20 de ani, la WaveCrest România (cunoscută anterior sub numele Grup Șapte și... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related