[Hoaxul si publicitatea] Alin Marghidanu: Mos Craciun este cel mai bine construit hoax ever

[Hoaxul si publicitatea] Alin Marghidanu: Mos Craciun este cel mai bine construit hoax ever

Alin Marghidanu (Group Creative Director, SENIORHYPER) spune ca hoaxul este diferenta dintre o minciuna si o farsa. Si daca vorbim de hoaxuri universale, la "Asa nu" intra iepurasul de Pasti. Aflati de ce in textul de mai jos

Nu-mi amintesc sa fi folosit hoaxul pe post de promovare in ultima vreme. Dar asta nu pentru ca aveam ceva fundamental impotriva lui, ci pentru ca pur si simplu nu a fost cazul/momentul/brand managerul potrivit.

Atunci cand ceva incredibil devine probabil, atragi multi ochi asupra ta si asupra a ceea ce urmeaza sa se intample. Iar asta e bine. E ca un teasing, dar care in plus si functioneaza. Iti construieste un cadru in care sa se desfasoare toata povestea ulterioara de brand si iti aduce si niste public onest. Important este cum se rezolva toata sarada in asa fel incat publicul ala onest sa aplaude la final si, eventual, sa si plateasca biletul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related