Tuio a creat pentru Sephora campania Beauty Jackpot, jocul de noroc in care toata lumea castiga

Tuio a creat pentru Sephora campania Beauty Jackpot, jocul de noroc in care toata lumea castiga

In aceasta toamna, agentia Tuio a provocat bucurestenii sa se inscrie in singurul joc de noroc unde toata lumea castiga produse marca Sephora, in cadrul unui proiect realizat pentru cunoscutul retailer de cosmetice. Beauty Jackpot, jocul dezvoltat dupa modelul aparatelor slot-machine din cazinouri, a fost instalat in fata magazinului Cocor din Bucuresti, adunand sute de fani Sephora in perioada 20 – 26 octombrie. Campania va continua, urmand sa se desfasoare in zilele de 25 si 26 noiembrie in incinta Sun Plaza din Bucuresti.

Aparatul Beauty Jackpot a fost conectat la display-ul magazinului Cocor, astfel ca toti cei care trageau de maneta isi puteau vedea reactia in timp real pe ecranul magazinului de pe Bulevardul Ion C. Bratianu. Cu ajutorul agentiei Tuio, experienta unui concurs obisnuit a devenit o adevarata clipa de celebritate pentru jucatori, fiecare participant putandu-se bucura de cateva secunde de faima, acestia fiind priviti de trecatorii aflati in zona Unirii-Cocor-Universitate, dar si de prietenii care vizionau stream-ul live online.

Concursul a fost comunicat exclusiv pe pagina de Facebook Sephora Romania, administrata de agentia Tuio, participantii fiind nevoiti sa se inscrie in prealabil in aplicatia de concurs dedicata pentru a putea participa in concurs. In cadrul promotiei au fost oferite exclusiv produse Made in Sephora. Pe langa premiile castigate pe loc, participantii au fost automat inscrisi in tombola finala pentru premiul cel mare, cumparaturi Made in Sephora timp de un an de zile.

Conceptul, designul si implementarea apartin in intregime agentiei Tuio si reprezinta un nou tip de campanie ce imbina viralitatea platformelor de socializare online cu experienta inegalabila a unui joc "real" offline. Elementele virale precum mecanismul de inscriere in concurs si sistemul de publicare a pozelor castigatorilor de la fata locului au amplificat expunerea campaniei. Asa cum "like-ul" reprezinta o actiune de tip "Open Graph" pe Facebook, campania a utilizat multiple actiuni precum "X s-a inscris" si "X a castigat", pe care utilizatorii le-au publicat pentru a promova viral aplicatia.

"Pentru ca am primit un numar de inscrieri mult mai mare decat era prevazut si pentru ca participantele au fost extrem de incantate de conceptul concursului, putem spune ca ne-am indeplinit misiunea. Am facut numeroase fane mai fericite, invitandu-le pentru cateva momente in universul magic Sephora, departe de rutina, acolo unde produsele de make-up te fac sa te simti ca o vedeta. Acest proiect demonstreaza capacitatea creativa si tehnica a echipei noastre," a spus Ludwig Petre, Managing Partner, Tuio.

In continuare, consumatorii sunt invitati sa urmareasca filmuletul de "making-of" al campaniei si pagina de Facebook Sephora.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related