Brief AdNews

Brief AdNews

Pe scurt din advertising:

Dorna si Salvatii Copiii au dotat 15 maternitati cu echipamente de specialitate

In cadrul campaniei „Grija pentru copii”, Dorna, impreuna cu organizatia Salvati Copiii, au dotat, pe parcursul anului 2014, 15 maternitati din Romania (3 din Bucuresti si 12 din tara) cu echipamente de specialitate necesare ingrijirii medicale a copiilor nascuti prematur.

Campania „Grija pentru copii” a fost lansata de Dorna si Salvati Copiii in anul 2013, in scopul sustinerii unor programe pentru ingrijirea corespunzatoare a nou-nascutilor prematur. De la data lansarii si pana in prezent, 30 de maternitati din Romania au beneficiat de echipamente de specialitate.

 

Agentia Tuio a creat pentru SEPHORA campania Beauty Jackpot

Beauty Jackpot, jocul dezvoltat dupa modelul aparatelor slot-machine din cazinouri, a fost instalat in fata magazinului Cocor din Bucuresti in perioada 20 – 26 octombrie. Concursul a fost comunicat exclusiv pe pagina de Facebook Sephora Romania, administrata de agentia Tuio, participantii fiind nevoiti  sa se inscrie in prealabil in aplicatia de concurs dedicata pentru a putea participa in concurs. Campania va continua, urmand sa se desfasoare in zilele de 25 si 26 noiembrie in incinta Sun Plaza din Bucuresti. [+Update]

 

Grayling a incheiat un parteneriat de cooperare strategica cu AAFBR (Asociatia Analistilor Financiari-Bancari din Romania)

Cele doua organizatii vor lucra impreuna pentru conceperea si derularea de evenimente si proiecte comune cu caracter educativ/informativ, adresate mediului de afaceri, specialistilor din domeniul financiar-bancar, jurnalistilor, dar si publicului larg. Un prim eveniment realizat in cooperare va fi Conferinta Anuala a AAFBR, care va avea loc pe data de 27 noiembrie, cu sprijinul Bancii Nationale a Romaniei.

AAFBR va sprijini Grayling prin furnizarea de materiale de analiza a celor mai importante probleme financiare si economice cu care se confrunta Romania in prezent, iar Grayling va furniza Asociatiei servicii de relatii publice si afaceri publice.

 

Avon Inspiration Challenge

Pe 13 noiembrie a avut loc vernisajul AVON Inspiration Challenge, la galeria de arta contemporana Galateca. Invitatii au descoperit in premiera cele zece lucrari inspirate de zece parfumuri AVON.

Artistii care au participat sunt: Ioana Ciolacu si Mihai Dan Zarug (Design vestimentar), Madalina Teler si Liliana Stoica (Design de produs), Carla Szabo si Alexandra Ungurelu (Bijuterie), Catalin Georgescu si Cristian Vasile (Fotografie), Madalina Andronic si Ioana Sopov – (Ilustratie).

Munca acestora a fost documentata de 5 bloggeri reprezentativi pentru fiecare categorie, care au oferit, timp de doua luni, detalii despre procesul de creatie: Maurice Munteanu (design vestimentar), Sanziana Pop (design de produs), Noemi Meilman (bijuterie), Dragos Asaftei (fotografie) si Designist.ro (ilustratie).

 

Edelman a lansat studiul BRANDSHARE privind relatia brand – consumator

Agentia de PR Edelman, prezenta in Romania prin compania Links Associates, a lansat Brandshare 2014, un studiu despre marketingul de consumator, o analiza a dinamicii relatiei dintre consumatori si branduri. Autorii studiului si-au propus sa inteleaga cum se reflecta asupra business-ului efortul de a satisface, in mod rational, emotional si social, nevoile oamenilor, dar si cum se traduce acest efort in valoare adaugata brandului. [+Update]

 

AchieveGlobal Romania devine Equatorial, intr-un rebranding semnat Rusu+Bortun Brand Growers

Rusu+Bortun Brand Growers, agentia de strategie si manifestare creativa de brand, si agentia de digital Rusu+Bortun Cyber Growers semneaza rebranding-ul AchieveGlobal Romania, campania de comunicare a acestuia si noul site al companiei. In urma rebranding-ului, AchieveGlobal Romania, unul dintre principalii jucatori pe piata autohtona de training, a devenit Equatorial.

Rebranding-ul a venit dupa ce echipa AchieveGlobal Romania a experimentat multiple metodologii de training, tipologii de clienti, proiecte diverse. Aceasta schimbare marcheaza rezultatul unui continuu proces de invatare, la finalul caruia trainerii au decis sa aplice tot ce au descoperit de-a lungul timpului si sa remodeleze compania in asa fel incat sa raspunda cerintelor personale, dar si ale pietei. 

 

Campania educativa „Planifica neprevazutul!” a convins femeile de eficienta metodelor contraceptive moderne

La un an dupa lansarea campaniei de educatie contraceptiva „Planifica neprevazutul!”, creata si coordonata de Chapter 4 Romania pentru Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala (SECS), un studiu Ipsos Healthcare arata faptul ca femeile targetate sunt mai informate in ceea ce priveste importanta utilizarii contraceptiei moderne si eficienta contraceptiei de urgenta in cazul unui contact sexual neprotejat. Daca in 2013, 16% dintre femeile chestionate in cadrul unui studiu* considerau ca avortul este o metoda contraceptiva, cercetarea realizata anul acesta arata ca doar 7% mai cred acest lucru.

In acelasi timp, in 2014, contraceptia de urgenta este o metoda sigura pentru 81% dintre femeile chestionate, iar 45% dintre ele constientizeaza ca rata avortului este mare chiar si in randul utilizatorilor de prezervativ.

 

UAPR si EACA lanseaza European Advertising Certificate 2015

Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si Asociatia Europeana a Agentiilor de Publicitate (EACA) lanseaza a patra editie a programului educational on-line European Advertising Certificate (EAC). Anul acesta, programul acopera noi domenii in publicitate, este deschis atat tinerilor din agentii membre UAPR sau nu, cat si profesionistilor din companii si este accesibil si pe tableta sau telefon. [+Update]

 

Fostul Director de Proiect Internet BRAT, Adrian Motirlichie, este noul Business Development Director al TailWind in Romania

TailWind, compania specializata in programmatic trading si solutii tehnologice a TDG, isi extinde operatiunile in Romania, prin numirea lui Adrian Motirlichie in functia de Business Development Director.

Adrian se alatura TailWind dupa 8 ani de directorat in cadrul BRAT (Biroul Roman de Audit Transmedia) unde a proiectat si coordonat proiecte majore precum Studiul de Audienta si Trafic Internet (SATI) si Monitorizarea Investitiilor in Publicitatea Online (MIPO). [+Update]

 

"Aniversam 15 ani de kilometri parcursi impreuna!" – O campanie semnata de ICON Advertising pentru Porsche Finance Group Romania

n centrul comunicarii campaniei se afla componenta online cu microsite-ul aniversar, comunicat catre clientii Porsche Finance Group prin e-mailing, bannere online, POSM in showroom-urile auto ale marcilor partenere si evenimente destinate partenerilor. Campania a inceput in 20 octombrie si se va incheia in 20 decembrie, odata cu anuntarea castigatorilor din concursul aniversar. [+Update]

Pitch-ul organizat de OIM a fost castigat de Brands&Bears 

Biroul din Romania al Organizatiei Internationale pentru Migratie a facut o licitatie pentru crearea si implementarea unei campanii de informare publica, la care au raspuns 4 agentii, printre care si Brands&Bears – agentie care a si castigat.

Campania va contine un spot TV de 30’’, spoturi radio, postere si leaflets.

Brands&Bears dezvolta campanii de comunicare pentru OIM Romania din 2004, cea mai recenta colaborare fiind realizarea Colectiei “Seventeen Return Stories”, in primavara acestui an, pentru OIM Olanda.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Rusu+Bortun

Rusu+Bortun este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Conform Art Directors Club, Rusu+Bortun este printre cele mai creative agentii din Romania in 2022. Din 2008, Rusu+Bortun integreaza servicii... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related