Dragos Musat-inimioara-hoax: Este ca intr-un roman politist. Doar ca, in loc de criminal, aflam ca e vorba de un pachet de unt

Dragos Musat-inimioara-hoax: Este ca intr-un roman politist. Doar ca, in loc de criminal, aflam ca e vorba de un pachet de unt

Dragos Musat, Head of Digital Content Development Publicis Romania este fan hoaxuri. Spune chiar el: "Eu-inimioara-hoaxes". Nu este doar fan, este si autorul multor hoaxuri romanesti, printre care si "delfinii maidanezi din Dambovita".

Ce le raspunde scepticilor si cum isi convinge clientii, in textul de mai jos

O mare parte dintre campaniile pe care le-am facut au avut la baza asa-numitele hoax-uri. Ati cam gasit omul, ca sa zic asa. Eu-inimioara-hoaxes. Cu rezultate in milioane de view-uri ori de cititori din offline :)

A fost, practic, o pasiune de-a mea - sa incerc sa lansez o campanie ori un produs, agatand promovarea/ lansarea de un "eveniment" care sa intre in fluxul de stiri al presei ori al social media.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Campanii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related