Romania il surprinde mereu pe Razvan Matasel: M-a surprins si acum la alegeri printr-un act minunat de branding cu zero media buget in principalele capitale ale lumii

Romania il surprinde mereu pe Razvan Matasel: M-a surprins si acum la alegeri printr-un act minunat de branding cu zero media buget in principalele capitale ale lumii

Razvan Matasel, Director de strategie si Partener, Arsenoaiei & Matasel, spune ca brandul Romania nu poate fi gandit si construit de niste oameni din minister, pusi peste noapte sa invete branding. Aici a constat mereu greseala principala in incercarile multiple de definire a unui brand de tara. Ce e de facut? Lista cu to do e lunga, dar ar putea porni de la o echipa de experti si de la eliminarea caietelor birocratice de sarcini.

Sa angajeze niste experti competenti si cred ca ei trebuie sa fie romani pentru a reusi mai intai sa lanseze brandul de tara pe plan intern.

Pana acum toate incercarile au esuat exact la lansarea pe plan intern.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related