pastel lanseaza "colindele marcom", intr-o campanie ce indeamna industria de marketing si comunicare sa fie mai unita

pastel lanseaza "colindele marcom", intr-o campanie ce indeamna industria de marketing si comunicare sa fie mai unita

Agentia de comunicare integrata pastel a lansat o campanie de Craciun a carei componenta principala sunt colindele marcom. Acestea sunt in numar de opt, fiind adaptate dupa melodii cunoscute, precum O, brad frumos, O, ce veste minunata sau Jingle Bells. Toate versurile au fost, insa, transformate pentru a fi relevante pentru specialistii in comunicare.

"Am pus multa pasiune in aceasta campanie", a declarat Ioana Mucenic, managing partner pastel.

"Am refacut versurile, am ales artistii, am refacut toata orchestratia. Acum putem sa cantam despre deadline-uri, analize SWOT, pitch-uri si brief-uri, termeni pe care ii folosim zilnic in publicitate", a incheiat managerul agentiei.

Alaturi de colinde, pastel a initiat si o campanie, numita #ADmistitiu, ce se desfasoara pe Facebook. In cadrul acesteia, oamenii sunt invitati sa dedice un colind catre un competitor. Pot face acest lucru foarte simplu, cu un share pe profilul de Facebook al rivalului.

"Se spune ca, de Sarbatori, suntem mai buni. Dar e usor sa fim buni cu cei care ne sunt dragi", a explicat Dana Nae Popa, managing partner pastel. 

"Noi ii invitam pe cei care lucreaza in publicitate, fie in agentie, fie in companii, sa isi colinde rivalii cu unul dintre cele opt colinde. Fara alte vorbe, fara declaratii, caci colindul spune totul", a incheiat Dana.

Campania isi propune sa creeze un sentiment de apartenenta tuturor celor care lucreaza in marketing si comunicare. Versurile colindelor prezinta situatii universale, cu care orice publicitar se identifica. La fel, videoclipul creat pentru colindul "Deadline-uri, deadline-uri" e reprezentativ pentru ziua de lucru a oricarui account, creativ, PR-ist sau brand manager: multe proiecte, timp de lucru scurt, nenumarate intreruperi si distractii.

"Aceasta campanie nu este despre noi, despre pastel", a adaugat Ioana Mucenic.

"Cu aceste colinde, facem haz de necaz si ne reamintim ca ne place la nebunie sa lucram in publicitate", a concluzionat Ioana.

Toate informatiile despre campanie se gasesc pe #ADmistitiu si pe pagina de Facebook dedicata. Filmul de prezentare a campaniei se poate vizualiza aici: 

La aceasta campanie au lucrat:

Textele colindelor: Ciprian Sava si Florin Dobre 
Productie video: Florin Dobre
Design Website: Paul Cotor

Cu suportul si entuziasmul intregii echipe pastel.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related