Bilant 2014 in publicitate. Pe Stefan Iarca l-au impresionat barbatii misto

Bilant 2014 in publicitate. Pe Stefan Iarca l-au impresionat barbatii misto

Nu suntem mega-traditionali aici la IQads, dar unele ritualuri au farmecul lor. Asa ca, daca tot se sfarseste si anul acesta, ne-am pus pe adunat lucrurile frumoase din publicitate din 2014. Ce i-a inspirat si ce i-a surprins pe directorii de creatie din Romania, care sunt proiectele la care au lucrat cu spor?

Stefan Iarca (Country Head, CarnationGroup part of POSSIBLE) a fost impresionat de o campanie din Rusia cu zero buget pentru media.

Cel mai misto proiect la care ai lucrat

O campanie faina de anul acesta a fost cea pentru Flying Blue, programul de loialitate al Air France KLM si Tarom. Viata e frumoasa cu Flyin Blue s-a desfasurat pe Facebook sub forma unei aplicatii interactive in care fiecare utilizator isi putea genera un film pe baza pozelor urcate in anul 2013 pe Facebook. Campania a rulat in paralel in Romania, Ungaria, Cehia si Polonia.

O campanie frumoasa din Romania

 

So, de ce Barbati misto? Pentru ca este o campanie integrata de PR si marketing care m-a facut sa ma duc sa vad un film in cinematograf pe care in mod normal l-as fi cumparat cel mult pe DVD la reduceri. Mi-a placut foarte mult comunicarea, prospetimea si multitudinea de barbate misto implicati in promovarea filmului. Oameni normali, povesti normale, real life. Si imi place scufia galbena mult! :) Thumbs up!


O reclama din afara care te-a marcat

Campania facuta pentru WWF pe paginile 404 pe unul din site-urile de socializare din Rusia mi s-a parut un act de curaj avand in vedere contextual politic din 2014 din zona. Idee faina, realizare simpla si cu un puternic impact emotional si buget 0 de media.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related