Bilant 2014. Liviu Turcanu a experimentat lucruri noi si dulci

Bilant 2014. Liviu Turcanu a experimentat lucruri noi si dulci

Se pare ca dintre campaniile din Romania, una este frecvent nominalizata de directorii de creatie, cand vine vorba de lucruri bune care s-au intamplat anul acesta in publicitate. Ea are legatura cu mancarea si nostalgia.

O remarca si Liviu Turcanu (Creative Director, Mercury360) cand face bilantul pentru IQads.

In lista de proiecte frumoase la care am lucrat cu drag anul asta as nominaliza campania "Micile provocari cer o surpriza dulce" pentru Dr. Oetker. Avem o serie de trei spoturi, iata primul dintre ele: 

Alt proiect, mai complex, recent lansat, care ne-a oferit sansa sa experimentam lucruri noi, a fost pentru TedX Bucharest. O campanie in care am relevat frumusetea vizuala a unui speech Ted, prin intermediul tehnologiei Kinect. Mai multe o sa aflati din case study, pe care o sa-l publicam in curand.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related