Dana Pascu (Strategic Planner, Publicis) despre locul animalelor in publicitate

Dana Pascu (Strategic Planner, Publicis) despre locul animalelor in publicitate

Eram proaspata in liceu cand incepuse nebunia cu "ce vaca sunt". Dar a durat ceva pana s-a clarificat produsul in mintile colegilor. La fel, porcul albastru mi se parea foarte misto. Vocea, look-ul, imperativul, tot - imediat le-am retinut. Ca imi vorbea despre pateu, niscaiva mai greu. Adevarat, imi zburda mintea pe alte campii atunci, dar na.

Acum o sa ziceti ca astea nu sunt chiar animale in publicitate. Sunt simboluri, mascote de brand. Ok. Mai avem catei, pisici si iguane, de pilda, care au aparut in spoturi romanesti. Stim si cum se gasesc actorii necuvantatori. Ba, chiar in vremuri recente, am avut un personaj principal elefant intr-un spot autohton: il stiti pe Manole, producatorul de Toortitzi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related