Bilant 2014. Paul Cotor este invidios pe un brand care vinde tacos

Bilant 2014. Paul Cotor este invidios pe un brand care vinde tacos

Nu e asa ca deja va e dor de 2014? Sau ca nici nu v-ati dat seama ca e 2015? Unii oameni se despart mai greu de anii care se incheie.

Asa e si Paul Cotor (creative director, pastel) care isi ia la revedere de la 2014 cu o lista cu lucruri frumoase care s-au intamplat in publicitate.

Una singura? Cea mai cea a fost LoveVille, campanie integrata regionala realizata pentru Durex in 5 tari. Un brief care mi-a placut foarte mult, sunt foarte multumit de rezultat si sunt mandru ca am castigat si un premiu. Silver la PRAwards 2014.

Nu e singurul proiect de succes al nostru, dar Durex e special pentru mine si pentru echipa. A fost provocator din toate punctele de vedere – creatie, implementare, amploare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Companii

Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related