Daniel Gavrila (Papaya Advertising): Eu evit sa merg vara la Constanta, a devenit un fel de Paralia Katerini mult mai scumpa

Daniel Gavrila (Papaya Advertising): Eu evit sa merg vara la Constanta, a devenit un fel de Paralia Katerini mult mai scumpa

Daniel Gavrila (General Manager, Papaya Advertising) e destul de dezamagit de modul in care conducerea orasului a ales sa promoveze Constanta. Pe langa Mamaia si cluburile adiacente, exista si alte zone pline de viata, in care inca se simte istoria locului, dar care raman neexploatate.

In acelasi timp, spune Daniel, majoritatea bucurestenilor se uita cu invidie la Constanta tocmai pentru acest soi de hedonism wannabe, asa ca el crede ca totul e adecvat targetului si nu ar trebui nimic schimbat.  

Peninsula. E o zona destul de ingusta de case, de la sediul Prefecturii (Casa Alba ii zicea asteia pe vremea lui Ceausescu? Sau Casa Alba era Casa de Cultura? in fine) inspre port. Acolo avem o moschee, o biserica catolica, o catedrala ortodoxa romana, o sinagoga, o biserica bulgara, una armeana si una greaca, cea mai veche din oras. Si multe case vechi, darapanate, patinate sau de-a dreptul distruse. Dar se simte viata, se simte istorie, e un spirit mai degraba balcanico-frantuzit delicios, ce inca razbate prin detalii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related