Grupul Ringier a urcat pe locul 2 in online-ul romanesc

Grupul Ringier a urcat pe locul 2 in online-ul romanesc

Sfarsitul lunii ianuarie 2015 a adus o schimbare majora in clasamentul jucatorilor din online-ul romanesc:  In premiera de la introducerea noului sistem de masurare, Grupul Ringier Romania a urcat pe locul 2, atat ca Editor cat si ca Regie de Vanzari, devansand Grupul Mediafax si preluand locul ocupat de acesta in decembrie 2014.

In conformitate cu rezultatele obtinute de principalii jucatori din online-ul romanesc in luna ianuarie 2015, clasamentul are o noua configuratie comparativ cu ultima perioada a anului trecut (clienti unici lunar, conform datelor furnizate de SATI):

Editori:

  1. Grup ProTV – 21.805.632
  2. Grup Ringier Romania – 12.620.462
  3. Grup Antena Group – 12.065.925
  4. Grup Mediafax – 12.064.479
  5. Grup Adevarul – 8.012.846

Regie de Vanzari:

  1. Grup Think Digital – 18.610.529
  2. Grup Ringier Romania – 15.461.806
  3. Grup Mediafax – 12.802.974

In decembrie 2014, clasamentul arata astfel (clienti unici lunar, conform datelor furnizate de SATI):

Editori:

  1. Grup ProTV – 16.537.194
  2. Grup Mediafax – 11.716.756
  3. Grup Ringier Romania – 9.605.421
  4. Grup Antena Group – 8.723.929
  5. Grup Adevarul – 5.762.711

Regie de Vanzari:

  1. Grup Think Digital – 14.014.910
  2. Grup Mediafax – 13.627.853
  3. Grup Ringier Romania – 12.093.228

Despre portofoliul Ringier Romania: Grupul Ringier Romania are 20 de produse in portofoliu, 3 adaugandu-se in 2014 (sportnews.ro, glamour.ro si breslo.ro) iar 5 avand cresteri de la an la an mai mari de 50%. Este lider incontestabil al segmentului lifestyle feminin, un numar de 8 site-uri acoperind tot spectrul demografic, dintre acestea detasandu-se unica.ro - lider al segmentului. Libertatea.ro a pastrat ritmul de crestere, depasind in noiembrie 2014 pragul de 5.000.000 de client unici, ocupand pozitia de lider al segmentului tabloid 8 luni din 12.

Datorita introducerii noului sistem de masurare din octombrie 2014, datele si comparatiile pe segmente de continut si companii, masurate ca grupuri,  vor avea ca baza de raportare perioada octombrie 2014 - ianuarie 2015, pentru a se pastra fidelitatea si acuratetea bazei de calcul.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related